Waking up in Vegas..

Martin och jag sitter och kollar hotell i Vegas.
Vi hittade något för oss. Eller mig iaf.
Ladies night, all girls drinks for free to 11pm.
Wohoo..

Hotell för typ en vecka i Vegas kan kosta mindre än vad det gjorde för en natt i London.
Men eftersom hotellpriserna inte är så höga, så ska vi kanske ta ett lite dyrare hotellrum.
(Vi vill ju ha utsikt över The strip!)
Hellre det än att ta ett mycket dyrare hotell. Som T.ex. MGM och Bellagio.
Även om jag vill besöka dom, eftersom det är de som blir rånade i Oceans eleven.

I Vegas tänkte vi mest ta det lugnt, göra vad vi vill och festa typ.
Det hade dock vart roligare med kompisar där.
Men jag tror inte någon vill komma och vara i Vegas en vecka med oss..
Eller vi har en kompis (egentligen är det Martins kompis) som också vill till USA i sommar.
Så vi får se.


Och för er som inte ser.. De gröna är pengar, de bruna är Martins skor.
Men det ser ju vem som helst.. Höhö..


Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0