Tredje januari..

Riktigt uppmuntrande rubriker.

Jag har just pluggat(!).
Jag skickade in tre stycken feedbacks på tre reflektioner av andra i min grupp.
Jag har kvar en distanskurs den här terminen.
Men jag arbetar med den lite när jag känner för det. Så inte särskilt ofta.
Men jag ska försöka plugga lite mer den här veckan.
Och träna också!

Idag gjorde jag en enkel, men jättegod (För 10 minuter sen sa Martin, "Man kan skriva jättegod eller jätte god. Det spelar ingen roll". Nu när han läste igenom det säger han "Du har särskrivit Jättegod." DET VAR JU DU SOM SA ATT MAN SKREV SÅ!) potatisgratäng med något kött (som Martin fick tillaga så klart!).

Och ikväll ska vi se James Bond och äta morötter och gurka med dipp.
Wohoo..

Mina otroligt spännande dagar..

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0