Första januari..

Idag kan man tänka sig, eller till och med anta, att jag har legat hemma bakis hela dagen.
Men då har man fel.

Idag sov jag till halv två kanske.

Åt lite, tog en alvedon och åt lite till. Sen mådde jag så gott som bra.
Så idag har jag (och Martin) möblerat om i marsvinsrummet, jag har gjort om i mina garderober och gått igenom en massa saker för att slänga onödiga grejer.

Igår var det middag hos Emmi och Martin som gällde.
Det var jätte trevligt. Trerätters med massa god mat och sen chips med dipp.
Efter 12-slaget gick vi till en annan fest där andra kompisar från KM var.
Det var trevligt att träffa dom. Men vi rörde oss tillbaka till Emmi och Martin efter ett tag.
Där stannade vi och pratade och dansade (?) till 5, sen rörde vi oss hemåt.
Så superbra start på det nya året.

Imorgon ska jag och Martin till Ikea och köpa lite grejer.
Vi ska göra om lite i marsvinsrummet och så, det blir kul.


Bild 1, Maaartin visar hur man tar en bild till sin blogg..
Bild 2, Veronicus och jag..
Bild 3
, Panget innan färgerna..

Vad tycker du?
ilona tycker:

veckans bloggtävling , om du vill vara med komentera bara!!:D

Skrivet 22:21:55, 2011-01-02
Blogg: http://ilonass.blogg.se/
ellinor :) tycker:

fin blogg! :)

Skrivet 20:24:33, 2011-01-04
Blogg: http://ellinorwidins.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0