Önskelista, (hint, hint Martin)

- Namnarmband, inte ett sånt ifall jag skulle tappa bort mig, utan mer som detta,

- En Samsung SGH-X830 Phone, perfekt liten för mig att ha med mig när jag ska på fest och ska ha klänning. Problem: Den säljs inte längret.

- Denna klänningen, problem: Senaste priset jag såg var på 19. 799 kr.

- Dessa skorna, problem: Jag vet inte vart man kan köpa dom

- En one piece jump in

- En dejt med Ironman, problem: Han finns inte på riktigt

- En personlig kalender, fast det är 2 veckors leveranstid på dom.

- En resa till Vegas, för om 2 timmar och 44 minuter får jag spela och dricka i USA.. Wohoo..

Fick just veta hur lång jag var när jag föddes. Jag har bara vuxit 110 cm sen dess. På 21 år liksom.. Det är illa!

Vad tycker du?
Karolina tycker:

Hej, jag tänkte bara berätta lite smått om min blogg, jag hjälper andra bloggare med att fixa sin design så du kan ju kika in på detta inlägget http://karolinasstyle.blogg.se/2010/september/design-klar.html och läsa mer där. Hoppas du hör av dig! :) kramar / Karolina

Skrivet 15:57:52, 2010-09-17
Blogg: http://karolinasstyle.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0