I söndag-måndags var Sjöslaget..

Och jag har börjat återhämta mig nu.. Typ..

Under de två dagarna hann jag med:


- Att stå i en separat "tjejkö" till tax-freen, killarna fick gå in strax efter oss, sjukt konstigt.

- Att en vakt tänkte byta min plats till en annan hytt (anledning: att han hörde att jag gärna ville bo i besättningskorridoren, för jag ville ha det tyst när jag ska sova..)

- att dansa (läs: hoppa omkring på dansgolvet) till klockan 5 på morgonen..

- Blivit tillsagd av en vakt att inte dansa på scenen.. (Jag kan förstå på honom på det, haha)

- Smaka på en bloody Mary första gången (smakade typ som stark tomatsoppa, skitbra!)

- att komma ut från båten typ 10 minuter efter att den hade hamnat (hamnat betyder, åka in i hamnen i min värld).

- att bli glad att jag har en sån andra hälft som jag faktiskt kan festa med och ha kul med.. (+ att han satt uppe bredvid dansgolvet och väntade på mig när han var trött..)

- att vakna full, och äta buffé som var jättegod då.

- att dricka lite till,

- att nyktra till, få huvudvärk

- att inte bli bakfull, (förutom huvudvärken då)

Detta är alltså vad jag minns..

Vad tycker du?
Sandra tycker:

Shit vad jag diggar din blogg :D

Skrivet 23:42:52, 2010-10-21
Blogg: http://larss0n.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0