Vad är fel på folk.

Tillochmed jag kan tänka att man kanske ska be om tillåtelse innan publicerar en bild i reklamsammanhang.
Eller i huvudtaget.

Jag överreagerar säkert. Men det är 3e gången det händer, 2a gången det är reklam.
Jag har faktiskt känslor, jag kan faktiskt tycka och tänka. Jag borde bli frågad innan jag finns med på en bild som publiceras i reklam och skickas hem till alla som läser data-ochsystemvetenska på SU.
Jag är inte jävla blomma som man kan publicera hursomhelst, jag kan tycka att vissa bilder på mig inte borde skickas hem till folk. Fyllebilder dessutom. Och de som gör det är kompisar också, de kan liksom ta upp telefonen och ringa mig och fråga. Jag kanske hade sagt ja då. Eller nej. I dethär fallet nej.
Men kan man inte bara fråga?! Så jävla svårt är det inte.

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0