Skillnaden mellan Helsingborg och Stockholm..

I Helsingborg försöker jag ge krogvakten mitt leg, men han säger "Du ser ut att ha åldern inne.."
I Stockholm går jag förbi en Tre-försäljare, som säger "Hej tjejen, hur gammal är du?".

Jag ska börja med att vända mig om och skrika att jag blir ledsen när de frågar mig hur gammal jag är.
Och sen börja gråta.
Och se om de fortfarande vill försöka sälja något till mig..

Vad tycker du?
little me!! tycker:

Hehehe, ja det måste du göra!

Gu vad dom skulle bli förvånade, hihi.



En gång när jag gick på stan så var det snubbe som kom fram till mig och mina kompisar ocg frågade:

Hur gammala är ni?

Vi svarade, 14...som vi är helt enkelt.

Och då svarade han:

Ni ljuger...

Jag ba: ee nee.

Och han sa tillbax: jo...

Sen gick vi...

Konstig snubbe.

Skrivet 10:14:24, 2010-05-18
Blogg: http://veggotallrik.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0