Kan inte folk dricka med måtta?

"Vem är måtta, och varför skulle jag vilja dricka med honom?"
Det hade jag svarat. Men jag kan iallafall säga stopp och sluta dricka när jag inte ska ha något mer.
Och folk som är aggressiva, eller bara dumma i huvudet, kanske borde veta att de inte ska dricka mer när de knappt kan hålla ögonen uppe och när personalen ger dig vatten istället för sprit, då är det verkligen dags att sluta.


Ibland vill jag bara ge folk ett papper som jag gav Veronica en gång i tiden, utdraget från en tidning, med reklam för festmetoden. "Varannan vatten" stod det stort och klart på den. Och det fungerade ju bevisligen på Veronica. Vad jag vet så sitter hon inte inne på en krog och spyr och sedan fortsätter dricka, eller kallar jobbarna bakom baren för bög osv.

Bara så alla vet, så hänger den där Festmetoden fortfarande uppe på Veronicas vägg, och den fick hon nog någon gång när vi var 16 och var fulla på bara några cider. Men kul var det.

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0