Dagens i-landsproblem

Jag och M måste gå hela vägen till Forum där bilen står. För att kunna köra till Solna, där det finns en kinarestaurang.
För M ska bestämt ha kinamat till middag.

Och dagens i-landsproblem 1.2, jag somnade runt 16 och vaknade upp nyss.
Jag kommer alltså inte kunna sova ikväll.

Men det är bra, då kan jag tröstshoppa skor.
För nu har jag fått veta att samma fula bild på mig fördmodligen var med i samma katalog som skickades ut förra året. liksom det känns äckligt att jag är med på bilder som skickas hem till folk, utan att jag ens vet om det.
Svårt att beskriva känslan där liksom. Äcklad, kränkt.. Hmm..

Jag hoppas överlever vintervädret under promenaden till bilen.

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0