Balklänning betyder långklänning


Jag måste hitta en balklänning till.. Typ slutet av den här månaden.
Jag har ingenaning om vilken färg, eller vart man kan köpa/hyra klänningar.
Men olivgrön, mörkblå eller någon rosa färg hade vart bra.
Har iallafall mailat några butiker och tittat efter vad de har för priser.
Och nästan alla som säljer balklänningar heter något i stil med Bröllopsblaha.
Så jag har sa till M att inte bli orolig om han ser mail från bröllopsklänningsbutiker.

Men det måste vara en lång klänning. EN LÅNGKLÄNNING!
(Och ja, jag har aldrig vart på bal innan, och visste inte det innan)
Jag som är 160 (161,5 för att vara exakt), kommer ju drunkna i en långklänning, det kommer bara se roligt ut.

Kan jag inte bara få växa en 10 cm till balen? Alternativt lära mig gå på styltor.
Kanske finns en snabbkurs i det. Hmm..


Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0