Sitter i Forum.. Igen..

Jag som inte tänkte gå hit något mer i år..
Eller iallfall inte för att plugga, men jag har ju fortfarande min distanskurs kvar.
Så tänkte försöka komma igång med den också, men det går ju sådär.

Jobbigt när jag inte har en laptop med stor skärm, för det blir svårt att hänga med i texten när man inte ser allt.

Idag har jag aillafall handlat de sista julklapparna. Wohoo..

Och jag har fått godkänt på en uppgift i affärssystemskursen,
som visserligen skulle vart inne för ett år sedan.
Men den är iallafall godkänt,
Så hittills har jag tagit 16,5hp (7,5+7,5+1,5 hp).
Och så är det ett grupparbete på 4,5 som förmodligen är godkänt, och en tenta som jag antingen klarar nu med halvbra betyg, eller i januari med bra betyg (öppen tenta).
Och sen projektledningen som jag håller på med nu på 7,5 poäng.

Jag har aldrig tagit tillräckligt med poäng i tid förrut.
Plus att jag dessutom pluggade 37,5 hp i år istället för 30 hp som alla andra.
(Dock har jag failat en hel kurs, för kursansvarige är dum speciell..)


Och ikväll ska jag träna!


Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0