Mat på G..

Okej, det kanske inte är så synd om mig. Men jag har iallafall ont i armen, även fast det kanske inte är något allvarligt.

Men idag köpte jag och Martin en julklapp till oss själva.
Två nya skivor till guitar hero, wohoo. med enmassa bra låtar.
Synd bara att det blir krångligt att spela med armen halvrak, men jag klarar det rätt bra ändå.

Snart är Martin klar med middagen, Gulaschsoppa.
Sen ska vi se The town, och ha fredagsmys (vi festade ju igår, så vi sköt fram fredagsmyset tills idag).

Och jag hämtade föresten min nyårsklänning hos skräddaren i torsdags, den blev alldeles lagom lång tycker jag.
Även fast skräddaren var lite tveksam till att sy upp den 15 cm, men han kunde bara ha kollat hur kort jag är liksom.

I torsdags träffade jag även Madde och Sabine.
Hemma hos Sabine i hennes jättefina lägenhet med hennes extremt söta hund (jag vill ha!).
Det var typ evigheter sen jag träffade dom. Så det var jätte trevligt.
Plus att jag fick hjälpa stackars Madde ut med bilen när den blivit inplogad å parkeringen.

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0