Idag är mycket blä..

Vi kan inte komma ut på internet här hemma, och Banhof visste inte varför.
Så jag wappar istället från telefonen.. (Hej dyrtelefonräkning).

Och min dator dog igår, så jag måste köpa en ny innan nästa termin.

Och mina fingrar domnar när jag sover, och jag har ont i armen.
Jag har läst massa skräckhistorier om hur symtomen blir när de förvärras när ulnarisnerven kläms. Just nu är det bara obehagligt. Jag har en ide om att det kan vara för jag smsar väldigt mycket, och då sitter med armen böjd, och använder fingrarna. Usch..

Så nu får alla tycka synd om mig iaf.
Men idag ska iaf Martin göra god middag till mig, så det är bra.. Wohoo.
Plus att vi har mer tid att umgås nu när Martin inte kan surfa hela tiden. (då när jag inte wappar alltså..)

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0