Gubben i lådan

Jag har fastnat för den låten totalt. Men det är jag inte ensam om iaf.
Det är tydligen en del av fd. Snook, som jag gillade en hel del.

Min helg var awesome!

Som vanligt..
Fredagen var jag hemma och tentapluggade och kollade nobel lite.

På lördagen var det tenta från 10 på morgonen, sen ar det bara hem och och powernappa.
Sen förfestade jag, Anna och Martina med vin och sminkning.
Jättemysigt. Sen var det dags för en lyckad aktivfest, med god mat, bra bordsplacering (hos mig iaf, jag bytte inte ens plats på lapparna med sektionsnamnen).
Efter maten och lekarna (som vi förövrigt kom 3a i!), var klockan halv 12-12, och många av oss hade typ druckit upp sina pengar.
Så vi drog hem till oss för efterfest. Det var jättetrevligt, jag tror de sista gick vid 4 - halv 5.

På söndagen var det obligatorisk bakispizza,
och jag fick nog världens bäst lagade pizza då. Sedan segade vi och tvättade hla dagen, och och avslutade det med en middag hos Emmi och Martin.

Och i måndags var det Lucia, det var tydligen ett Luciatåg i forumrestaurangen.
Det missade jag såklart.
I högstadiet vet jag att vi hade ett Luciatåg, som man slapp lite lektioner för att vara med och öva till.

Så det gjorde jag. Såklart.
Sen den dage efter mycket "träning", står vi där i skolmatsalen och ska sjunga,
och såfort vi hade ställt upp oss, kom jag på. "Men jag kan ju inte sjunga..  Vad gör jag här?"
Så jag stod mest där..

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0