Helgen,

Helgen var bra förutom öronproppincidenten,
I fredags myste jag och Martin, det blev ostar, kex, Cola Zero och film.
Det blev Harold and kumar två, och Starship Troopers med Neil Patric Harris.

På lördagen var jag i stan med Veronica, vi skulle nog kolla julklappar.
Men jag kom hem med en Kavaj och en halsduk.. Till mig själv..
Det var mycket folk i stan, men det var mysigt ändå.

På eftermiddagen bestämdes det att vi skulle festa, fast vi skulle ha en lugn helg.
Det började med att Ketto och Martina kom hit och spelade dryckesspel med oss. Sedan mötte vi Emmi, och rörde oss hem till Anna för ännu mer förfest.

Tillslut rörde vi oss mot KTHs eftersläpp på sittningen.
Det var max 15 pers där. Och typ 2 tjejer, som sprangrunt i ovve/underkläder. Dvs. det märktes vilka som ville ha uppmärksamhet.
Hursomhelst så blev det bara en cider, och en shot (med sprit som Ketto valde, som var superäcklig. Trots att de i baren sa att den var som Cointreau, "fast bättre").

Innan vi gick hem hälsade vi på de som spelade i Foobar.
De fick typ slänga ut oss, för vi var inte alls nyktra. (Jag låg på golvet och skrattade bl.a.)

Vi gick hemåt i tid iallafall, och vi kom hem genom att åka på en uppblåsbar, rosa badring. Det var en bra idé då.

Här börjar det ointressanta..

När jag vaknade imorse, så satt en del av min öronpropp kvar i örat. Blää, egentligen behövde jag åka till akuten.
Men Martin fick vara kirurg,(vilket apoteket inte gillade) så vi fick ut pluppen,
och jag måste känna efter ifall jag får problem med balansen och grejer den närmaste tiden.
Sen ska öronpropparna lämnas in på apoteket, så de kan skriva rapporter om det som hände.
Men det är lugnt, för jag mår bra nu.






Vad tycker du?
Pia tycker:

Var hittade ni badringen? haha :D



trist med öronproppen :(

Skrivet 22:43:31, 2010-12-05
Blogg: http://piabackman.blogg.se/
Sööööötiiiis tycker:

Guuuud vilken fin blogg du har. Tråkigt med öron-proppen... <3<3 /// elin= www.LoveUMoreThenINeedU.blogg.se

Skrivet 17:16:43, 2010-12-06
Blogg: http://loveumorethenineedu.blogg.se/
Anonym tycker:

SPANA IN MIN TÄVLING PÅ BLOGGEN! :)

det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar.



PUSS & KRAM

Skrivet 15:32:24, 2010-12-07
Linda tycker:

Pia, Vi "hittade" den inne på KTHs sittning, ;P

Skrivet 16:46:49, 2010-12-07
Blogg: http://linda.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0