Årsresumé


Året då jag;

Jag började det nya året med en fest i Foobar i Kista (och innan det en awesome middag hos Pia & Micke).

"Hoppade av" mitt program, och började läsa friståendekurser. För att kunna ta en examen i data- och systemvetenskap.

Åkte till London med finaste Martin.


Jobbade systemvetardagen, som är en arbetsmarknadsmässa och som anordnas av studentkåren DISK.

Träffade fina Emmi genom systemvetardagen.


Såg Mando Diao på Gröna Lund, med Veronica, Gaby och Emmi (och de andra 1000 pers som var där).


Såg Veronica Maggio på Gröna Lund med Emmi (Och de andra 500 pers som var där).


Jag klippte lugg.


Åkte på Sjöslaget för tredje gången, det var superawesome!


Köpte min första balklänning, för att gå på en bal som blev inställd.

Var på Gastronords mat- och vinmässa, och även på öl- och whiskymässan, som fackmänniska båda gångerna!


Var med på valborgspubrundan för andra gången.

Var för första gången med på en hel insparksmiddag.


Jobbade på Gröna lund april-september.


Åkte Zorbing med Veronica.


Kom igång med min träning.

Festade med världens bästa umgänge.


Flyttade och blev sambo.
(Bild på mig och Martin, Och bild på de som faktiskt fick bygga ihop allt efter flytten)



Jag fyllde 21 år.


Fick en väldigt fin fråga från världens underbaraste, och sedan en väldigt fin vänsterhandsring.


Jobbade klart mina 2 år i studentpuben,


Firade diverse grejer i Foobar. Bla Martin, Ketto och Martinas 70-årsfödelsedag och att Ketto startade företag.


Kom tvåa i Closed caps med Micke. (Jag är egentligen sämst på caps).

Åkte till Tyskland första gången.


Satt i publiken på 'Vem kan slå Fredrik och Filip'.


Vad tycker du?
gomane tycker:

fin blogg <3, besök hjärna min blogg det skulle vaa en ära www.gomanevardett.blogg.se

Skrivet 19:48:06, 2010-12-30
Blogg: http://gomanevardett.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0