Andra januari..

Idag var vi på Ikea med resten av Sverige.
Eller så farligt var det inte inne på Ikea, det var värre på parkeringen.
Men vi köpte iallafall nytt soffbord, en gardinstång, bord till att fixa till piggysarnas bur, en datorplatta (som jag har min laptop på i soffan) och en hylla till stationära datorns skärm.

Så idag har vi ändrat mer i marsvinsrummet.

Nya gardiner och nya bord som buren står på, och datorbordet har skruvats ner.
Eftersom vi nästan aldrig använder den stationära datorn så var det en bra grej.
Så är inte piggysburen så nära fönstret heller.

Mer har vi inte hunnit med idag.
Eller jo, Martin satt fast med bilen i snö i två timmar idag.
Så hoppas inte han blir förkyld nu bara.

Vi skulle slänga massor med kläder (massor verkligen, typ två stora sopsäckar) idag också.
Men tydligen så fanns inte "klädinsamligscontainern" kvar där vi såg den sist.
Så vi fick slänga de i soprummet istället.
Det hade vart bättre med såna containrar i närheten av bostadsområden, så kanske mina kläder kunde gjort nytta till något/någon annan.


Bild 1, jag har gjort en toffel"hörna".
Bild 2, jag har installerat mina rosa pengaspöken (julklapp från Veronica) i den rosa hyllan.
Bild 3, Piggysburens nya ställe.
Bild 4, litet marsvin (från Veronica) på piggysarnas bur.
Bild 5, Fluff.

Bild 6, Skärm och mus till stationära. Och så har vi ett trådlöst tangentbort (från Martins föräldrar).

Vad tycker du?

Vad tycker du?

Namn:
Jag är söt! Kategorier

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Skriv något sött! Kategorier

Trackback
RSS 2.0